Livet leker måste jag säga!

Så underbart som jag har det nu går nog inte beskriva!

Syrran och jag snacka om att vi skulle åka utomlands till en häst går i Turkiet, sen kommer jag på den brillianta idèen att vi skulle åka till en riktig ranch med westernhästar osv, så hon kollade upp en massa då, sen ringde hon till dom som har hant om bokningen och ja det var svin dyrt skrev hon på sms!
Sen när hon hade pratat klart träffade jag henne i trappan på jobbet och vi tyckte det lät så himla bra så vi har väll mer elr mindre bestämt oss för att åka men dock om  2 år alltså 2013, i 2 veckor också!
Men kan ju tillägga att resan dit kommer inte jag vara taggad på, 18 hemska timmar i flygplan och flygplan är inte min grej alltså, menmen det är så värt det! :D

Så nu är vi jätte taggade på livet alltså, sen har jag ju en resa med Jennifer i Maj att se framemot också! :)
Som sagt livet leker just nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0